Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Заповядайте в свят, пълен с емотикони, с американската лайфстайл марка Emoji, която бе представена на света през 2019 г. Марката е базирана на символи, с които текстовете са много по-богати. Тези символи, наречени емоджи или емоджи, са създадени през 1999 г. от японеца Шигетака Курита. В Япония тези забавни символи скоро стават популярни и не след дълго емотиконите се разпространяват в мобилните телефони и компютрите по целия свят. За сравнително кратък период от време те замениха своите предшественици под формата на емотикони.
Емоджитата вече се срещат не само на екраните на телефоните и компютрите, но обогатиха и света на бебешката козметика. Зарадвайте децата си с игрива козметика, опакована в опаковки с формата на любимите им усмивки. Те ще харесат парфюм Emoji Wicked Fantasy, която е предназначена както за момчета, така и за момичета и радва с плодово-цветен аромат и флакон във формата на дяволче. Ароматът на Emoji Yolo Babe Perfumed гарантирано ще предизвика усмивка на детските лица. На флакона е изобразено популярното усмихнато жълто усмихнато лице със слънчеви очила.