Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
„Всяка жена може да бъде красива“, твърди основателката на известната империя Estée Lauder и цял живот търси начини да предлага луксозна козметика на милиони жени по света. Излишно е да казваме, че тя се справя отлично с тази задача. Американската марка Estée Lauder става известна с изключителната козметика за лице, но постепенно в портфолиото си включва колекции с козметика за грим, грижа за тялото, парфюми, както и линия за мъже. Уникалните познания, отдаденост и постоянство, акцент върху задълбочени научни изследвания на кожата се превръщат в основата на разработването на нейните продукти. Estée Lauder работи върху тази философия и до днес. Вече се продава в повече от 150 страни и е най-популярната козметична марка на милиони жени.
Есте Лаудер е родена в Ню Йорк от родители с унгарски и чехословашки корени. Въпреки това тя никога не казва точната си дата на раждане, защото „възрастта просто няма значение“. Чичо й е фармацевт и специалист по грижа за кожата, който разкрива на малката Estée тайните на кремовете и маслата за кожата. Въпреки че за кратко е актриса,Estée е толкова очарована от света на козметиката, че през 1946 г. тя и съпругът й основават собствена козметична компания. Не след дълго тя започва да предлага продуктите си с голям успех в известния универсален магазин Saks на Пето авеню в Ню Йорк. След няколко години марката се разширява в Европа и Азия. Днес Estée Lauder е семейна козметична империя, която освен едноименната марка притежава още Clinique, MAC, Bobbi Brown, La Mer и други.
Estée Lauder предлага редица колекции за всички възрасти и всички типове кожа. Най-популярният крем Re-Nutriv е лансиран през 1956 г., но все още е един от най-продаваните продукти на марката. Други популярни продукти са Advanced Night Repair, Rejuvenating, Revitalizing Supreme или DayWear. Хиляди жени в ежедневния си грим залагат на невероятния фон дьо тен Double Wear. От 1953 г. Estée Lauder предлага и парфюми, където стъпва с бестселъра Youth Dew, което първоначално е било масло за вана с опияняващ аромат на рози, жасмин, ветивер и пачули. Можете да изберете и други популярни парфюми Modern Muse Chic или Beautiful, както и мъжки одеколон Pleasures For Men.
Water/Agua/Eau, Squalane, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butylene Glycol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Stearic Acid, Diethylhexyl Adipate, Glyceryl Stearate, Polybutene, Isostearyl Alcohol, Sesamum Indicum (Sesame) Oil, Polydecene, Cetyl Esters, Glycol Stearate, Cholesterol, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Ethylhexyl Stearate, Triethanolamine, Ethylhexyl Palmitate, Paraffin, Disodium Cocoamphodiacetate, Isodecyl Neopentanoate, Stearamide Amp, Dimethicone, Fragrance (Parfum), Disodium Edta, Carbomer, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Caramel, Yellow 5 (CI 19140), Red 4 (CI 14700).
Производителят носи отговорност за състава на продукта. Моля, проверете опаковката на продукта за действителния състав.
Whitman LBS NV
Nijverheidstraat 15, 2260 Oevel, Belgium
contactmanufacturer@elcompanies.com, www.elcompanies.com