Работа при нас

Работа при нас - Parfimo.bg

Свободни работни позиции - Parfimo.bg

 

Желаете ли да се присъедините към нашия екип? Разгледайте свободните работни позиции при нас и ако проявите интерес, изпратете ни автобиография с актуална снимка на следния емайл: job@parfimo.bg

 

1. Офис сътрудник обслужване на клиенти с румънски език 

2. Офис сътрудник обслужване на клиенти с гръцки език

 

Офис сътрудник обслужване на клиенти с румънски език 

 

Описание на длъжността:

  • приема входящи и реализира изходящи телефонни обаждания от/към клиенти от Румъния
  • отговаря за цялостното обслужване на клиентите и осъществява обратна връзка с тях
  • отговаря на запитвания, свързани с продукти, услуги, дейности и др.
  • комуникация с други отдели на компанията
  • работи по утвърдени процедури и правила на фирмата и с вътрешни системи


Изисквания към кандидата:

  • отлични познания по румънски език - писмено и говоримо
  • завършено средно образование
  • добра комютърна грамотност (работа с интернет, емейл клиенти, MS Office)
  • добри лингвистични умения и грамотност при писане на румънски език
  • ориентация към клиента и към предоставянето на продукт, както и умения за разрешаване на проблеми и проактивно мислене
  • умения за ефективна работа в натоварена работна среда и в екип
  • предишен опит в обслужване на клиенти ще се счита за предимство
     

Ние предлагаме:

  • отлични условия на труд и заплащане; възможност за развитие
  • пет дневна осем часова работна седмица
  • почивни дни всички национални празници и официални почивни дни
  • приятна работна атмосфера с млади и квалифицирани колеги в различни области
     

Месторабота
офис в гр. Сливен. Дистанционна форма на работа не се предлага.


Офис сътрудник обслужване на клиенти с гръцки език 

 

Описание на длъжността:

  • приема входящи и реализира изходящи телефонни обаждания от/към клиенти от Гърция
  • отговаря за цялостното обслужване на клиентите и осъществява обратна връзка с тях
  • отговаря на запитвания, свързани с продукти, услуги, дейности и др.
  • комуникация с други отдели на компанията
  • работи по утвърдени процедури и правила на фирмата и с вътрешни системи


Изисквания към кандидата:

  • отлични познания по гръцки език - писмено и говоримо
  • завършено средно образование
  • добра комютърна грамотност (работа с интернет, емейл клиенти, MS Office)
  • добри лингвистични умения и грамотност при писане на гръцки език
  • ориентация към клиента и към предоставянето на продукт, както и умения за разрешаване на проблеми и проактивно мислене
  • умения за ефективна работа в натоварена работна среда и в екип
  • предишен опит в обслужване на клиенти ще се счита за предимство
     

Ние предлагаме:

  • отлични условия на труд и заплащане; възможност за развитие
  • пет дневна осем часова работна седмица
  • почивни дни всички национални празници и официални почивни дни
  • приятна работна атмосфера с млади и квалифицирани колеги в различни области
     

Месторабота
офис в гр. Сливен. Дистанционна форма на работа не се предлага.

 

Доставка:
Сертификати: