Процедура за рекламация

Несъответствие с договора за покупка

В случай че при получаването на стоката тя не съответства на договора за продажба (наричано по-долу "несъответствие с договора за продажба"), Потребителят има право да поиска от Продавача да възстанови стоката до състояние, съответстващо на договора за продажба безплатно и без неоправдано забавяне като замени стоката или я поправи, както е поискал купувачът. Ако такава процедура не е възможна, Потребителят може да се откаже от договора и заплатената от него сума ще му бъде възстановена.

Това не се прилага, ако Потребителят е знаел за несъответствието на договора за продажба, преди да получи стоката или сам е нарушил договора за продажба. Несъответствие с договора за продажба, което става очевидно в рамките до шест месеца от датата на получаване на стоките се счита, че е съществувало още при приемането на стоките, освен ако това не се опровергава от естеството на стоките или не се докаже обратното.

Несъответствие с договора за продажба означава, че продадената вещ не притежава характеристиките, изисквани от договора, описани от Продавача, производителя или неговия представител или не притежава характеристиките, типични за съответния продукт; не отговаря на изискванията на закона; не е в подходящото количество, мярка или тегло; не съответства на предназначението и начина си на употреба, за която Продавачът заявява, че вещта се използва или за която обикновено се използва.

Гаранционен срок

Всички стоки са с гаранция 24 месеца. Гаранцията не покрива следните случаи:

  • стоките са увредени при неправилно или грубо боравене с тях;
  • стоките са увредени от неправилно излагане на неблагоприятни климатични условия;
  • стоките са използвани за други цели, различни от тяхното предназначение и характеристики;

Гаранционният срок започва да тече от момента на получаване на стоките от клиента и се удължава, ако е приложимо, с периода, през който стоките са били в гаранционен ремонт. Ако стоките бъдат заменени, започва да тече нов гаранционен срок от 24 месеца.

Предявяване на рекламация

В случай че по време на гаранционния период възникне дефект, купувачът има следните права при упражняване на гаранцията в зависимост от естеството на дефекта:

  • ако дефектът е отстраним, клиента може да се възползва от правото на безплатно, надлежно и своевременно отстраняване на дефекта, правото на замяна на дефектните стоки, а ако такава процедура не е възможна,  клиента може да се възползва от правото на отказ от договора за покупко-продажба и възстановяване на сумата,
  • ако дефектът е неотстраним и пречи на правилната употреба на стоките, правото на замяна на дефектните стоки или на отказ от договора за покупка и възстановяване на заплатената сума,
  • ако дефектът е отстраним, който се появява многократно и в други продукти от същия вид (фабричен дефект) или партида и пречи на правилното използване на стоките, клиента може да се възползва от правото си на отказ от договора за покупка и възстановяване на сумата,
  • в случай на неотстраними дефекти, които не пречат на правилното използване на стоките и не изискват замяна, клиента може да упражни правото си на връщане и да върне продуктите обратно към нас за негова сметка.

Алергична реакция или друг неблагоприятен здравословен проблем не се считат за дефект на продукта, а за индивидуална реакция към определена съставка на продукта.

Купувачът е длъжен да провери доставените стоки и да информира Продавача за всички дефекти без неоправдано забавяне. Купувачът е задължен да уведоми недвусмислено продавача за своя иск за предявяване на рекламация по един от следните начини:

  • попълване на стандартен формуляр за рекламация 
  • писмено уведомление на имейл адрес: reklamacia@parfimo.bg
  • писмено уведомление по пощата на физическия адрес на оператора
  • чрез лична доставка на писмено уведомление на адреса на оператора

След като Продавачът е уведомен по един от горепосочените начини, Клиентът ще получи допълнителни инструкции как да изпрати въпросните продукти на продавача.

ВАЖНО! Не изпращайте пратка без да сте уведомили Продавача и без да сте получили разрешение и инструкции за нейното връщане. Всички пратки, за които Продавачът не е уведомен предварително в писмен вид от Клиента и не е дал своето потвърждение и инструкции за връщане, няма да бъдат приети и ще бъдат върнати обратно към подател за негова сметка!

След като получите потвърждение и инструкции за връщане от Продавача, опаковайте добре въпросния продукт(и) и внимателно го уплътнете в кутията, в която го поставяте с бабъл фолио или друг защитен материал, за да предотвратите увреждане при транспортирането. Напишете на кутията "РЕКЛАМАЦИЯ" и изберете начин на връщане. 

Пратката задължително трябва да е БЕЗ наложен платеж, с опция "Преглед" и изпратена с куриерска фирма СПИДИ!

Връщане на дефектен или проблемен продукт може да стане по следните начини:

- ние можем да заявим куриер на Speedy на посочен от вас адрес, който ще вземе пратката от Вас и ще ни я достави обратно към нас за наша сметка

- връщане от офис на Speedy - можете да посетите удобен за вас офис на куриерска фирма Speedy и да изпратите въпросната пратка обратно към нас за наша сметка. Задължително добавете опция "Преглед" на пратката и уведомете служителя на Спиди, че желаете пратката да бъде изпратена за сметка на Блу Септагон ЕООД по договор, за което те предварително са уведомени и са разрешили връщането на следния адрес:

Блу Септагон ЕООД
ул. Черно море 20, вх.А, офис 3
Сливен 8800
България

При попълване на формуляра директно от уебсайта не е необходимо да се разпечатват и прилагат допълнителни документи към пратката. Ако не използвате опцията за предявяване на рекламация чрез уеб формуляра, моля, приложете копие от касовия бон, товарителница или документ за платен пощенски паричен превод, издаден от куриерската фирма при получаване на пратката и попълнено копие на стандартния формуляр за рекламации, който можете да изтеглите от ТУК.
В някои случаи може да се окаже, че приблизителната стойност на предявените стоки за рекламация е по-малка от транспортните разходи за изпращането им обратно до нас. В този случай първо се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на телефон 02 47 48 700 или по електронна поща на адрес reklamacia@parfimo.bg. Ще разгледаме вашия случай индивидуално и заедно ще намерим най-доброто решение.

Продавачът или негов упълномощен служител ще се произнесе по рекламацията в най-кратък срок. Този срок не включва времето, необходимо за професионална оценка на дефекта, която е подходяща за вида на продукта или услугата. Рекламацията, включително отстраняването на дефекта се урежда без неоправдано забавяне най-късно в рамките на 30 дни от датата на рекламацията, освен ако Продавачът и Купувачът не се споразумеят за по-дълъг срок. В случай на неспазване на срока за разглеждане на жалбата, Купувачът има същите права, както ако дефектът е бил неотстраним. В този случай се възстановява заплатената сума на клиента.

Продавачът ще уведоми Купувача за уреждането на жалбата чрез уведомление по електронна поща - дотогава се приема, че жалбата не е уредена. Клиентът може да се информира за хода на жалбата на телефон 02 47 48 700 или на електронен адрес reklamacia@parfimo.bg.

В случай на основателна рекламация, Продавачът заплаща минималните разходи, свързани с изпращането на стоките обратно. Ако Купувачът избере например по-скъпа куриерска услуга в сравнение с тази, с която сме изпратили ние първоначално, Продавачът ще възстанови само сумата, съответстваща на цената на най-евтиния транспорт, който Купувача е имал възможност да избере по време на изпращането във всички транспортни компании.

В случай на неоснователна рекламация, Продавачът е длъжен да предостави писмени мотиви за този отказ и Потребителят няма право на възстановяване на разходите си, свързани с уреждането на рекламацията, нито продавачът има право на възстановяване на разходите, направени от негова страна.

Доставка:
Сертификати:
Made with by PragueBest