Общи условия

I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между "Блу Септагон" ООД , от една страна, и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн www.parfimo.bg (наричани за краткост "сайт"), от друга страна.
Тези условия обвързват всички потребители на онлайн магазина www.parfimo.bg
С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на www.parfimo.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия"), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези "Общи условия".

Настоящите "Общи условия" могат да бъдат променени едностранно от www.parfimo.bg по всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички потребители на сайта. 

www.parfimo.bg има право да променя „Общи условия“ по всяко време по собствено усмотрение или ако това се налага от влязъл в сила нормативен акт.

Във всеки един случай на промяна на "Общи условия", www.parfimo.bg ще информира за това потребителите чрез публикуването на промените на сайта. В този смисъл Вие като потребител имате задължение да правите справка за евентуални промени на настоящите "Общи условия" при всяко ползване на сайта www.parfimo.bg.

II. ДАННИ ЗА ТЪРГОВЕЦА

"Блу Септагон" ООД е дружество, регистрирано на територията на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. Сливен, ул. Черно море 20, вх. А, ет.1, офис 3 и ЕИК по БУЛСТАТ: BG202844199.

III. РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ

Регистрацията на потребителски профил в www.parfimo.bg НЕ е задължителна, за да използвате сайта, да правите поръчки или да задавате въпроси посредством предоставените форми за попълване. За да използвате предимствата на потребителски профил в www.parfimo.bg обаче, първо трябва да регистрирате такъв. С него ще получите възможност да извършвате по-лесно валидни заявки за закупуване на предлаганите в www.parfimo.bg стоки, както и редица предимства като съхраняване на данни за доставката, удобен преглед на историята на минали поръчки, техния статус и съдържание, опция за запазване на продукти в списък с желания, за да следите по-лесно тяхната цена, да оставяте коментари в сайта, да се възползвате от специални промоционални предложения и т.н.

При регистрацията трябва да въведете адреса, който ще се използва за доставка, Вашето име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка. Необходимо е да изберете и парола. След като се регистрирате успешно, при всяка отделна поръчка, имате възможност да коригирате Вашия телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката. С отбелязване в полето "Съгласен съм с "Общите условия" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите "Общи условия" и ги приема.

IV. ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Дружеството "Блу Септагон" ООД е регистрирано в Комисията за Защита на Личните Данни (КЗЛД) като администратор на лични данни.

Личните данни, които www.parfimo.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. www.parfimo.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните, освен в случаите предвидени в действащото законодателство.

Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на www.parfimo.bg, заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.


Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време.

Само за потребители, които са пренасочени към нашия сайт от Pazaruvaj.com:

С цел правилното функциониране на програма Коректен магазин на Pazaruvaj.com (Naspers OCS Hungary Kft. Адрес: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Дан. номер: HU24868291, Рег. №: 01-09-186759) след направените тук покупки имейлът на клиента както и имената на закупените стоки ще бъдат предоставени на Pazaruvaj.com. Така предоставените данни служат за събиране и публикуване на клиентски отзиви. Личните данни получени по този начин се обработват съгласно декларацията за конфиденциалност на pazaruvaj.com.

Молим да обърнете внимание, че в рамките на програма Коректен магазин данните на клиентите пазаруващи от Parfimo.bg се запазват в базата данни на Pazaruvaj.com (имейл адрес и име на закупения продукт). Съгласно декларацията ни за конфиденциалност, тези данни не се предоставят на трети страни.

V. ПОРЪЧКА

Поръчките се приемат на сайта 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. За да се генерира поръчка през сайта, не е задължително да регистрирате потребителски профил. Поръчването на определена/и от потребителя стока/и се извършва по няколко начина:

  • чрез бутона за бърза поръчка "Поръчай с 1 клик", който се намира срещу всеки продукт. Потребителят оставя само телефон за обратна връзка. Оператор на www.parfimo.bg се свързва с потребителя на посочения от него телефон, за да обработи заявката и да потвърди всички необходими данни за плащане и доставка на избрания продукт.

  • чрез бутона "В кошницата" на страницата на всеки продукт или чрез бутона "Добави в кошницата", който е видим на страница със списък от продукти. Тези бутони добавят избрания продукт в потребителската кошница, след което потребителят има възможност да добави още продукти в нея или да продължи към завършване на поръчката. При завършване на поръчката, потребителят има възможност да прегледа продуктите, които е решил да закупи, техните цени и крайната сума за плащане, както и да се възползва от допълнително намаление, ако разполага с ваучер за отстъпка или друг промоционален код. Потребителят може да завърши поръчката с вече регистриран потребителски профил, да регистрира нов профил или само да попълни изискваните данни за платец и получател на пратката: имена, e-mail, телефон, адрес, както и да избере начина на плащане. След финализирането на поръчката и изпращане на така направената заявка, на посочения e-mail ще бъде изпратено потвърждение със записа на въведената информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и други) потребителят ще бъде уведомяван от оператор по е-майл или телефон, като статуса на текущата, както и на предишни поръчки, потребителят може да следи и от своя потребителски профил в www.parfimo.bg ако e използвал такъв.

  • поръчка по телефона – можете да поръчате и на телефон 0876 10 12 13, като наш сътрудник ще приеме поръчката Ви и ще Ви асистира. Потребителят прави заявка за поръчка на някой от посочените телефони за избраните от него стоки, като предоставя на оператора на www.parfimo.bg необходимите данни за извършване на доставката (име на получател, адрес на доставка и т.н.) и други специални изисквания за изпълнение на поръчката, ако има такива.

 

  • поръчка чрез чат на живо с оператор- използвайте чат прозореца, който можете да намерите на сайта и ще имате възможност да задете Ваш въпрос към професионално обучените ни сътрудници или да направите поръчка, като ще получите пълна помощ в целия процес

 

  • поръчка чрез Вайбър (Viber)- можете да правите поръчка и чрез Вайбър или да направите запитване, по един от следните 2 начина:

 

- добавете нашия телефонен номер 0876 10 12 13 към контактите на Вашия мобилен телефон- така ще можете да ни пишете в чата на Вайбър и да задавате своите въпроси или да направите поръчка бързо и лесно

- последвайте ни в нашия публичен акаунт във Вайбър- след като последвате публичния акаунт на Parfimo във Вайбър, ще можете да следите нашите специални публикации, ексклузивни промоции, намаления и игри, преди останалите и да се възползвате от тях първи. За да последвате публичния ни акаунт във Вайбър, моля използвайте следния линк: chats.viber.com/parfimo

 

  • поръчка чрез фен страницата ни във Фейсбук - това е друг и също много лесен и удобен начин да зададете свой въпрос или да направите поръчка чрез нашата фирмена страница във Фейсбук. За да направите това е нужно само да харесате страницата ни и да ни изпратите в лично събщение Вашето питане или продукти, които желаете да поръчате. Останалото ще направи наш сътрудник вместо Вас. Харесайте нашата страница във Фейсбук и участвайте в игрите и конкурсите с награди, които се организират там всяка седмица: https://www.facebook.com/parfimo.bg/

 

  • поръчка чрез електронна поща (email)- това е друг начин да зададете свой въпрос или да направите поръчка лесно и удобно. Изпратете Вашето запитване на: info@parfimo.bg и нашите професионални консултанти ще отговорят в най-кратки срокове и ще Ви асистират при нужда

 

        Поръчките и запитванията от страна на клиентите се обработват от операторите на www.parfimo.bg в рамките на работното време. Подаръкът към всяка поръчка, може да бъде различен, в зависимост от текущите промоции към момента. Parfimo.bg си запазва правото да прави промени и корекции на предлаганите подаръци, спрямо вида на моментната промоция.

VI. ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчаните стоки може да бъде добавена и такса за доставка, в зависимост от избраните от клиента продукти и дестинация на пратката.

www.parfimo.bg има правото да променя обявените в сайта цени, без предварително да уведомява потребителите за това. При допуснатa техническa грешкa при публикуване на цените www.parfimo.bg има правото да откаже поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя и в такъв случай www.parfimo.bg се задължава да върне предварително заплатената от клиента сума, ако има такава.

VII. ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

  1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
  2. Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
  3. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
  4. Липса на телефон за контакт с потребителя.
  5. Технически проблем

При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи по изпращане или приемане на стоките са за наша сметка.  Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка. 

VIII. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

  1. Плащане при доставка (наложен платеж): При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
  2. Плащане по банков път: Заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от www.parfimo.bg банкова сметка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.

IX. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Крайният потребител (физическо лице) има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на закупуването й, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.

В съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при www.parfimo.bg. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, целуфан, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др.

Потребителят следва да информира търговеца за решението си преди изтичане на срока като попълни и изпрати по електронен път стандартния формуляр за отказ съгласно приложение №6 към ЗЗП или като заяви решението си недвусмислено по друг начин на следния имейл адрес: reklamacia@parfimo.bg

 

Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към www.parfimo.bg са за сметка на клиента, като негово право е да избере дали да я донесе лично в офиса на магазина или да я изпрати по куриер. Адресът е Сливен 8800, ул. Черно море 20, вх.А, ет.1, офис 3

Когато получената от потребител стока не съответства на характеристиките, посочени в страницата на онлайн магазина, разходите по връщането на стоката са за сметка на www.parfimo.bg. В този случай клиентът задължително трябва да изпрати стоката обратно към нас, чрез куриерска фирма Спиди, като посочи получател фирма Блу Септагон ООД, по договор.

Върнати към нас пратки с наложен платеж или начислена такса доставка няма да бъдат приемани!

www.parfimo.bg възстановява в пълен размер заплатената от потребителя стойност на върнатата стока не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по чл. 55 от ЗЗП.

X. ЗАСТРАХОВКА НА ПРАТКИТЕ

www.parfimo.bg застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието.

Задължение на клиента (получателя) е да огледа доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.

Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на www.parfimo.bg за завеждане на рекламацията. www.parfimo.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

XI. СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес reklamacia@parfimo.bg

Ако все пак по някакъв начин не сме успяли да удовлетворим Вашите желания след разговор с наш сътрудник, Вие можете да се обърнете към органа за АРС(алтернативно решаване на спорове) на този адрес: https://kzp.bg/

За територията на ЕС можете да ползвате онлайн платформата за решаване на спорове(ОРС): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

XII. ГАРАНЦИЯ НА СТОКАТА

Всички стоки, предлагани в www.parfimo.bg са предоставени от официални представители и производители!Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока (24 месеца), условията и мястото на гаранционното обслужване.

Настоящите Общи условия са обновени и публикувани към дата 26-04-2017.

 

Марки парфюми и козметика
 
 

Телефон за поръчки и въпроси :

  0876 10 12 13


Само ОРИГИНАЛНИ ПРОДУКТИ с доказан произход

 Над 438 000 МАРКОВИ артикула в наличност

ЕКСПРЕСНА доставка до всяка точка

 ПРЕГЛЕД НА ПРАТКАТА!

ЗАПЛАЩАТЕ ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ на поръчката

 ПОДАРЪК към всяка Ваша покупка